Assistance Center Teamleader / Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví
Firma | Euro-Center Prague, s.r.o. |
---|---|
Úvazek | HPP |
Mzda | 50 000 Kč až 55 000 Kč |
Popis nabídky práce:
V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým:
I. ÚČEL PRÁCE:
Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků.
II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI:
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně
- Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce.
- Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase.
- školení koordinátorů pomoci
- Podpora a kontrola využívání SOP
- Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny
- V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení.
- V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase.
- Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami
- Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC.
- Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA.
- Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné.
- Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího.
- Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů.
- Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry
- Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra.
III. PROFIL POZICE:
Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání.
- Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb.
Jazykové znalosti:
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina
- žádoucí třetí jazyk
Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici
- počítačová gramotnost
- vedení
- schopnost analýzy
- pacifikační, koordinační a organizační schopnosti
- řešení konfliktů
- dobrá práce pod tlakem
- silné interpersonální dovednosti
- rozhodování
Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).
Požadujeme:
minimální požadované vzdělání: | úplné střední odborné vzdělání s maturitou a s vyučením (maturitní obory SOU) |
Nabízíme:
adresa pracoviště: | Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko |
mzda, plat (hrubý): | 50 000 Kč až 55 000 Kč - kolik je to čistého? Výpočet čisté mzdy 2024 ZDE |
typ pracovního úvazku: | HPP |
směny: | jednosměnný provoz |
datum nástupu: | co nejdříve, nebo ihned |
Další důležité informace o nabídce práce:
jméno zaměstnavatele: | Euro-Center Prague, s.r.o., IČ: 26687089 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 16. 02. 2024 |
práce je vhodná pro: |
|
Kontakty pro odpověď na inzerát
kontaktní osoba: | Jitka Fisherová |
telefon: | [email protected] |
Často kladené otázky k této nabídce práce
1️⃣ NABÍZÍME:
Jaké podmínky nabízí firma Euro-Center Prague u této nabídky práce >> Nabízená mzda (hrubého): 50 000 Kč až 55 000 Kč ; Pracovní úvazek: HPP ; Typ směn: jednosměnný provoz ; Adresa práce: Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko ; Nástup: co nejdříve, nebo ihned ;
2️⃣ Jak se o práci přihlásit?
Tato nabídka práce má uvedeno kontaktní telefonní číslo. Firmě můžete tedy odpovědět pouze telefonicky (případně si pozorně přečtěte popis nabídky práce, kde lze výjimečně emailový kontakt najít i když nebyl vyplněn u konktaktních informací). Klikněte na tlačítko Odpovědět ZDE a kontaktní telefonní číslo se vám zobrazí.
Abyste zvýšili své šance, doporučujeme poslat rovnou (nebo později až od personalisty/tky dostanete kontaktní email) CV ve formátu PDF, nebo DOCx a kontaktní údaje na vás. Pokud do žádosti o práci uvedete i svou motivaci proč chcete na dané pozici pracovat a prokážete své zkušenosti a znalosti, tak si velmi pomůžete.