Assistance Center Teamleader / Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

FirmaEuro-Center Prague, s.r.o.
ÚvazekHPP
Mzda50 000 Kč až 55 000 Kč
Zobrazit kontakty Odpovědět na inzerát

Popis nabídky práce:

Fisherová Jitka, tel.: [email protected]

V současné době hledáme anglicky a německy mluvící osoby, které by posílily náš pražský tým:

I. ÚČEL PRÁCE:
Hlavní zodpovědnost za organizaci každodenní práce všech koordinátorů asistenčních služeb a koordinaci založenou na hluboké znalosti asistenčních postupů a porozumění potřebám zákazníků.

II. HLAVNÍ ODPOVĚDNOSTI:
Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:
- Vyřizování případů zaměřených na složité případy, avšak neomezené na ně
- Vedení týmů ve službě s cílem zajistit bezproblémové vyřizování případů koordinátory pomoci po technické i provozní stránce.
- Kontrola dodržování dohod o úrovni služeb (SLA) v reálném čase.
- školení koordinátorů pomoci
- Podpora a kontrola využívání SOP
- Včasné upozorňování nadřízených v případě problémů s dostatečným pokrytím směny
- V koordinaci s nadřízenými jim pomáhat s celkovou kontrolou případů a zajišťovat nejlepší možná provozní a finanční řešení.
- V koordinaci s nadřízenými zajišťovat efektivitu a správnou práci koordinátorů pomoci v operačním systému Globo v reálném čase.
- Provádět pravidelné předávání probíhajících případů mezi směnami
- Kontrola pojistného krytí a celkových nákladů na případy se zaměřením na případy s vysokými náklady a jejich eskalace nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Pečlivý dohled nad potřebami a problémy koordinátorů. Eskalace závažných problémů zaměstnanců nadřízeným a vedoucímu asistenčního centra (AC).
- Rychlé odhalení a eskalace jakýchkoli závažných provozních problémů nadřízeným a manažerovi AC.
- Rychlá eskalace stížností vedoucímu a oddělení QA.
- Podpora supervizorů při vyšetřování stížností, pokud je to nutné.
- Účast na pravidelných hodnoceních výkonu a poskytování zpětné vazby z těchto hodnocení koordinátorovi asistenčních služeb na žádost vedoucího.
- Podpora supervizora v procesu školení nových zaměstnanců, sezónních školení a seminářů.
- Rozvíjení týmového ducha a dobré pracovní atmosféry
- Na žádost nadřízeného a vedení AC/EC vykonávat další funkce související s činností asistenčního centra.

III. PROFIL POZICE:
Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Vzdělání: bakalářský titul nebo osvědčení o vysokoškolském vzdělání.
- Alespoň dva roky na pozici koordinátora asistenčních služeb a staršího koordinátora asistenčních služeb.
Jazykové znalosti:
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá němčina
- žádoucí třetí jazyk
Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici
- počítačová gramotnost
- vedení
- schopnost analýzy
- pacifikační, koordinační a organizační schopnosti
- řešení konfliktů
- dobrá práce pod tlakem
- silné interpersonální dovednosti
- rozhodování

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Požadujeme:

minimální požadované vzdělání:úplné střední odborné vzdělání s maturitou a s vyučením (maturitní obory SOU)

Nabízíme:

adresa pracoviště:Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko
mzda, plat (hrubý):50 000 Kč až 55 000 Kč - kolik je to čistého? Výpočet čisté mzdy 2024 ZDE
typ pracovního úvazku:HPP
směny:jednosměnný provoz
datum nástupu:co nejdříve, nebo ihned

Další důležité informace o nabídce práce:

jméno zaměstnavatele:Euro-Center Prague, s.r.o., IČ: 26687089
datum zveřejnění nabídky práce:16. 02. 2024
práce je vhodná pro:
  • cizince

Odpovědět na inzerát a zobrazit kontakty

Kontakty pro odpověď na inzerát

kontaktní osoba:Jitka Fisherová
telefon:[email protected]

Často kladené otázky k této nabídce práce

1️⃣ NABÍZÍME:

Jaké podmínky nabízí firma Euro-Center Prague u této nabídky práce >> Nabízená mzda (hrubého): 50 000 Kč až 55 000 Kč ; Pracovní úvazek: HPP ; Typ směn: jednosměnný provoz ; Adresa práce: Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko ; Nástup: co nejdříve, nebo ihned ;

2️⃣ Jak se o práci přihlásit?

Tato nabídka práce má uvedeno kontaktní telefonní číslo. Firmě můžete tedy odpovědět pouze telefonicky (případně si pozorně přečtěte popis nabídky práce, kde lze výjimečně emailový kontakt najít i když nebyl vyplněn u konktaktních informací). Klikněte na tlačítko Odpovědět ZDE a kontaktní telefonní číslo se vám zobrazí.

Abyste zvýšili své šance, doporučujeme poslat rovnou (nebo později až od personalisty/tky dostanete kontaktní email) CV ve formátu PDF, nebo DOCx a kontaktní údaje na vás. Pokud do žádosti o práci uvedete i svou motivaci proč chcete na dané pozici pracovat a prokážete své zkušenosti a znalosti, tak si velmi pomůžete.